با پاسخ فوری اینستاگرام وقت‌تان را بهینه کنید

پاسخ فوری در اینستاگرام و ریپلای

اگر در دایرکت هر روز به هزاران پیام یک جواب ثابت می‌دهید این ویدیو را تا انتها مشاهده کنید تا از یک کار تکراری و حوصله سربر رهایی پیدا کنید. 

ویدیو پاسخ فوری بهار که در اینستا پست شده

پاسخ فوری در اینستاگرام 

در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید با یک کلیک، پاسخ تکراری را در کمترین زمان ممکن و بیشترین سرعت ارسال کنید. 

برای اینکه در دایرکت بتوانید با یک کلیک به سوالات کاربرانی جواب بدهید که پاسخ همه‌ی آنها یکسان است ابتدا اکانت خود را بیزینسی کنید. 

مطلب پیشنهادی: بیزینسی کردن پیج اینستاگرام 

به پروفایل اکانت تجاری بروید.

روی سه خط افقی در سمت راست بالا کلیک کنید.

بر روی settings کلیک کنید. 

به قسمت business بروید.

بر روی saved reply کلیک کنید که از شما می‌خواهد پاسخ فوری خود را تعریف کنید. 

بر روی new saved reply یا علامت + در سمت راست کلیک کنید. 

در قسمت shortcut اسم و کلید واژه اصلی پیام را بنویسید، مثلا: پشتیبانی، این اسم را فقط شما و ادمین‌هایی که به پیج متصل هستند می‌توانند ببینند. 

در massage پیام پاسخ فوری خود را وارد نمائید، همانی پیامی که جواب ثابت شما به همه است و می‌خواهید با یک کلیک برای دیگران ارسال نمائید. 

برای ارسال این پاسخ فوری تعریف شده برای مشتریان و کاربران در صفحه چت روی علامت + بزنید. و روی شکل کامنتی سه نقطه دار کلیک کنید.

و در اینجا از بین پاسخ‌های فوری‌ای که تعریف کرده‌اید یکی را انتخاب و برای کاربر ارسال کنید. 

این قابلیت بسیار کاربردی اینستاگرام فقط بر روی پیج‌های بیزینسی فعال است و مشکلی که دارد این است که از پاسخ‌های فوری تصویری پشتیبانی نمی‌کند. 

اما جای نگرانی نیست چرا که در ریپلای به راحتی می‌توانید علاوه بر پاسخ متنی به تعریف پاسخ‌های تصویری نیز بپردازید. 

علاوه بر دو نوع پاسخ فوری و تصویری می‌توان محصولات را به عنوان پاسخ فوری برای فرستاد. 

پاسخ متنی در ریپلای 

برای تعریف کردن پاسخ‌های تصویری خود در ریپلای باید نقش شما ادمین باشد و سپس مراحل زیر را در پنل خود اجرا کنید: 

مطلب پیشنهادی: تفاوت‌های ادمین و اپراتور در ریپلای 

  1. پنل خود را باز کنید. 
  2. به سربرگ پاسخ فوری بروید. 
  1. روی گزینه پاسخ متنی جدید کلیک کنید. 
  1. در قسمت عنوان اسم پیام خود را وارد کنید. این اسم را فقط شما و اپراتورها می‌بینید. 

و در قسمت پیام هم متنی را که همیشه برای دیگران ارسال می‌کنید را بنویسید. 

  1. در انتها روی ذخیره کلیک کنید. حال پاسخ فوری متنی شما آماده شده است. 

پاسخ تصویری در ریپلای 

در چت خود با کاربران ممکن است بخواهید برای آنها عکس از محصولات و نمونه کارهای خود ارسال کنید.

برای اینکه هر بار به گالری گوشی خود نروید، پاسخ فوری تصویریِ ریپلای چاره‌ی نچرخیدن شما برای یک یا چند عکس است. 

به این منظور بعد از تهیه اشتراک ریپلای به عنوان ادمین ‌مراحل زیر را اجرا کنید: 

به پنل خود وارد شوید.

روی سربرگ پاسخ فوری بزنید. 

بر روی کادر سبز رنگ پاسخ تصویری جدید کلیک کنید. 

در صفحه باز شده عنوان پاسخ خود را وارد نمایید و سپس پیام‌تان را به طور کامل تایپ کنید.

در قسمت تصویر هم عکس هایی که می‌خواهید به صورت ثابت برای مشتریان و کاربران بفرستید را آپلود کنید. 

روی ذخیره کلیک کنید. 

حالا پاسخ فوری شما به صورت تصویری آماده است. 

محصول یه پاسخ فوری 

پیج‌هایی که فروشگاهی هستند می‌توانند محصولات خود را به عنوان پاسخ فوری برای مشتریان ارسال کنند تا هر بار مجبور به پاسخ دادن و فرستادن عکس و اطلاعات محصولات نباشند. 

برای این منظور کافی است از فروشگاه ساز ریپلای استفاده کنید که رایگان است. 

مطلب پیشنهادی: از فروشگاه ساز ریپلای رایگان استفاده کن 

زمانیکه فروشگاه ساز شما تکمیل باشد میتوانید محصولات خود را به عنوان پاسخ فوری با زدن یک دکمه برای کاربر ارسال کنید. 

در این روش علاوه بر تصویر و موجودی محصول، دکمه خرید برای مشتری ارسال می‌شود که با کلیک کردن می‌تواند مبلغ محصول را آنلاین پرداخت کند. 

دسترسی اپراتورها به پاسخ فوری 

در برنامه ریپلای فقط ادمین قادر به تعریف انواع پاسخ فوری است و اپراتورها تنها می‌توانند از پاسخ‌های فوری برای ارسال به مشتری استفاده کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدیدترین مطالب

ریکاوری پیج های اینستاگرام
ترفندهای اینستاگرام
admin

بازگردانی پیج زیر ۱۳ سال + فیلم

اگر ناخواسته یا عمدا در زمان ساختن اکانت اینستاگرام تاریخ تولد خود را عددی وارد کرده‌اید که زیر ۱۳ سال بوده است مطالعه و اجرای

Read More »
فیلترینگ اینستاگرام
اخبار
admin

اینستاگرام فیلتر شد

در واپسین روزهای تابستان ۱۴۰۱ اپلیکیشن اینستاگرام که بستر بیش از ۴۰۰ هزار کسب‌وکار اینترنتی و ۴۴ میلیون کاربر ایرانی است، فیلتر شد.  به دلیل

Read More »