چراغ هر پیجی استوریهای آن است که هر روز باید روشن باشد و به همراهان همیشگی آن سلام کند و از حال و هوای خود تعریف کند.
اهمیت استوری چندین برابر پست در اینستاگرام است.
امکانات استوری
اینستاگرام در استوری قابلیتها و امکانات زیادی گذاشته است که در صورت استفاده درست از آنها میتوان بیشترین تعامل را با کاربران داشت.
در این مطلب به معرفی راهکارهایی برای افزایش فروش در استوری میپردازیم، تا انتها همراه ریپلای باشید.
هر روز استوری بگذارید
خاموش بودن چراغ هر پیج به معنی این است که کسی در پیج حاضر نیست و همه جا را سوت و کور است.
برای داشتن پیجی موفق باید هر روز در آن حاضر باشید حتی روزهای تعطیل هم غیبت کردن ممنوع است.
برای داشتن فروشهای موفق در اینستاگرام علاوه بر هر روزه گذاشتن باید جذاب و زیاد هم استوری بگذارید.
2. متنهای طولانی ممنوع
برای داشتن استوریهایی که دیده شود و بازخورد خوبی از سمت کاربران بگیرد نباید با کتاب رمان و خاطرات یکسان گرفته شود.
در استوری حوصله افراد خارج از محدوده دیدن و خواندن چندین خط متوالی است. به خصوص اگر به لحاظ گرافیکی جذابیت نداشته باشد.

3. آهنگ در استوری واجب است
برای داشتن ویدیوهای کوتاه و استوریهایی جذاب کافی است از آهنگهایی جذاب استفاده کنید و در این زمینه به حق کپی رایت موزیکها دقت داشته باشید.
هنگام استفاده از موسیقی و آهنگ در استوری حتما از استیکر بلندگو استفاده کنید.
4. عکسهایی با مفهوم مشخص
اینکه در استوری تنها یک عکس بگذارید که برداشت واضحی نداشته باشد؛ کاربرد و جذابیتی ندارد و همچنین پیام خاصی را منتقل نمیکند.
5. فقط به فکر فروش نباشید
اینکه در هر استوری فقط یک نمونه و عکس از محصولاتتان بگذارید و قیمت آن را بزنید کار بزرگی صورت نگرفته است.
برای داشتن فروش موفق در استوریها به معرفی محصولاتتان بپردازید اما فقطط به فکر فروش آنها نباشید. بلکه به بیان راه حلهایی که محصولاتتان برای مشکلات ایجاد میکند، بپردازید.

6. سریعتر به ریپلایهای استوری پاسخ دهید
اینکه هر کاربر بعد از ریپلای کردن استوری، پاسخ و واکنش شما را دیرتر از حد معمول ببینتد میتواند منجر به بی اعتمادی مشتریان نسبت به شما شود.
به همین منظور برنامه ریپلای به پیجهایی با تعداد زیادی از ریپلایها، دایرکتها و کامنتها سرویس دهی میکند که میتوانند با کمک چندین نیرو به پاسخدهی پیامهای کاربران بپردازند.