چت‌های واتس‌اپ در «ریپلای» (آزمایشی)

اگر یک وب‌سایت یا یک فروشگاه اینستاگرامی دارین، با استفاده از ریپلای می‌تونید به تمامی اعضای تیم‌تون امکان پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتری‌هاتون رو بدید.

پس می‌تونید چت با واتساپ رو در وب‌سایت و یا لینک ارتباط با واتساپ را در بیو پیج‌تون قرار بدید تا مشتریان‌تون  با یه کلیک در واتساپ به شما پیام دهند و شما تمام این پیام‌ها رو از طریق پنل ریپلای دریافت می‌کنید و می‌تونید با استفاده از تمام امکانات ریپلای پاسخ مشتری‌های واتس‌اپ رو هم بدید.

تمام اعضای تیم می‌تونند بعد از ورود به ریپلای، به صورت منظم و تیمی به چت‌های مشتری‌ها جواب بدن. شما هم به عنوان مدیر سایت یا پیج می‌تونید بر عملکرد و نحوه پاسخ‌گویی‌ اپراتور‌ها نظارت کنید.

بستن

مزایای استفاده از ریپلای

بسیاری از فروشندگان اینترنتی، برای ارتباط با مشتری‌های خودشون از واتس‌اپ استفاده می‌کنند. اما استفاده از این پیام‌رسان مشکلات زیادی را برای اون‌ها ایجاد می‌کنه. 

ریپلای به شما این امکان رو می‌ده که با استفاده از تمام قابلیت‌هاش مثل پاسخ‌‌های فوری (متنی و تصویری)، پین کردن پیام و… به صورت تیمی پیام‌های واتس‌اپ رو جواب بدید.

با استفاده از ریپلای برای پاسخ‌گویی پیام‌های واتس‌اپ شما می‌تونید جواب‌های هر اپراتور رو به تفکیک ببینید و مستندات چت‌ها هم برای شما محفوظ می‌مونه حتی در صورتی که واتس‌اپ شما حذف بشه!

  • مشاهده پاسخ‌های هر اپراتور
  • آرشیو تمام چت‌ها حتی در صورت حذف از واتس‌اپ
با ریپلای
  • پاسخگویی تیمی به چت‌ها
  • مشخص شدن پاسخ‌های هر اپراتور
  • دسته‌بندی مشتریان
  • سرعت بالا در پاسخ‌گویی
بدون ریپلای
  • پاسخ‌گویی فردی
  • مشخص نبودن عملکرد اپراتور
  • مشتریان فراموش می‌شوند
  • سرعت پایین در پاسخگویی

پاسخ‌های آماده

همیشه در چت‌ها باید به سوالات پرتکرار جواب بدید در ریپلای می‌تونید جواب این سوالا رو به صورت متنی و یا تصویری ذخیره کنید و تنها با یه کلیک جواب مشتری رو بدید.

پاسخ‌گویی تیمی با یک اکانت!

با ریپلای می‌تونید با یک اکانت واتس‌اپ، به صورت تیمی و بدون تداخل پیام‌ها رو جواب بدید.

در هرلحظه از چت هم می‌تونید چت رو به یکی دیگه از همکارتون ارجاع بدید؛ بدون اینکه مشتری یا شخصی که در حال چت با او هستید متوجه بشه.

دسته‌بندی مشتریان

تمام مشتریان را می‌تونید از طریق برچسب‌گذاری دسته‌بندی کنید تا خودتون و اعضای تیم‌تون در آینده بتونید بهتر با مشتری ارتباط بگیرید.

گزارش عملکرد هر اپراتور

در داشبورد مدیریت ریپلای، گزارش عملکرد هر اپراتور در دسترس است و شما می توانید همیشه چت های پاسخ داده شده توسط اپراتور و تاریخچه زمان آنلاین بودن هر اپراتور را ببینید.

  • مشاهده تمام چت‌های پاسخ داده شده توسط اپراتور
  • مشاهده نمودار زمان آنلاین بودن هر اپراتور

هدایت چت‌ها به سمت فروش

شما می‌تونید در پنل یک «برد سفارشی» برای خودتون بسازید و چت هر مشتری رو در یکی از ستون‌های آن قرار بدید (مشابه Trello) مثلا وقتی مشتری از شما سوال میپرسه و شماره کارت برای خرید دریافت می‌کنه چت رو به ستون منتظر واریزی منتقل می‌کنی، وقتی واریز رو انجام داد و رسید برای شما ارسال شد چت رو به ستون سفارشات منتقل کنید و…

با این برد همیشه و در یک لحظه می‌تونید وضعیت همه چت‌ها رو ببینید و پیگیری سفارشات مشتری برای شما راحت‌تر میشه.

همین الان از ریپلای استفاده کنید!

1

ثبت‌نام کنید

در کمتر از یک دقیقه در ریپلای ثبت‌نام کنید.

2

واتس‌اپ را فعال کنید

واتس‌اپ خودتون رو به وسیله QR-Code به ریپلای متصل کنید.

3

به مشتریان پاسخ دهید

حالا می‌تونید آیکن چت با واتس‌اپ را در سایت خود و یا شماره واتس اپ را در پیج اینستاگرام خودتان بگذارید.

مخصوص

مخصوص وب‌سایت‌ها (پشتیبانی با واتساپ)

اگر شما صاحب یک وب‌سایت هستید با گذاشتن ویجت واتساپ در سایت خود می‌تونید از طریق واتساپ با مشتریاتون ارتباط بگیرید، اما با ریپلای می‌تونید امکان پاسخگویی به چت رو به همه اعضای تیم بدید نه تنها کسی که واتساپ رو روی گوشی خود نصب داره.

  • دیدن پاسخ‌های هر اپراتور
  • آرشیو تمام چت‌ها حتی درصورت حذف از واتساپ