سوالات متداول

سوالاتی که بیشتر از ما می پرسند

1
ریپلای به زبان ساده چه کاری انجام می دهد؟

ریپلای به شما کمک می کند تا به دایرکت های مشتریان در پیج اینستاگرامتان به صورت تیمی و هماهنگ پاسخ دهید. ابتدا شما پیج اینستاگرام خود را به ریپلای متصل می کنید ، سپس چند اپراتور در ریپلای تعریف می کند ، تمامی دایرکت های مشتریان شما به ترتیب در یک صف قرار می گیرند و هر اپراتور می تواند یکی از آنها را انتخاب و آن پاسخ دهد.

در این صورت دیگر نیاز نیست یوزر و پسورد پیج خود را به کسی بدهید تا جواب دایرکت ها را بدهد.

علاوه بر این ریپلای بزودی به شما امکان می دهد یک سایت فروشگاهی بسیار حرفه ای برای پیج خود بسازید.

2
ریپلای چه مزیتی دارد؟

با استفاده از ریپلای ، چون دیگر لازم نیست ادمین ها یوزر و پسورد پیج را داشته باشند امنیت پیج شما بیشتر می شود و چون سرعت پاسخگویی به دایرکت ها افزایش پیدا می کند رضایت مشتری و در نتیجه فروش شما هم بیشتر می شود.

3
منظور از اپراتور چیست؟

اپراتور کسی هست که در پنل ریپلای به پیام های دایرکت مشتریان پاسخ می دهد ، در اشتراک حرفه ای ریپلای می توان 3 اپراتور تعریف کرد ، یعنی بجز خود شما سه نفر دیگر نیز همزمان می توانند به چت های مشتریان پاسخ دهند.

4
آیا با استفاده از ریپلای امنیت پیج من به خطر می افتد؟

اصلا ! ما از شما نمی خواهیم که یوزر و پسورد پیج خودتان را در اختیار ما قرار دهید. در حقیقت با استفاده از ریپلای امنیت پیج شما بیشتر از قبل می شود چون دیگر نیاز نیست یوزر و پسورد پیج را به ادمین ها بدهید و آنها می توانند در ریپلای به چت ها پاسخ دهند.

5
چطور پیج اینستاگرامم را به ریپلای متصل کنم؟

برای اینکار ما یک ویدئوی آموزشی در پنل ریپلای داریم که می توانید آن را مشاهده کنید. اما به صورت خلاصه ، شما باید اول اینستاگرام خود را به حالت بیزینس تغییر دهید سپس آن را به فیس بوک متصل کنید و در نهایت ریپلای به فیس بوک شما متصل می شود و بدون پرسیدن یوزر و پسورد و صرفا با اتصال به فیس بوک از شما مجوز می گیرد که پیامهای دایرکت پیج تان را بخواند.

6
آیا با ریپلای می توانم به چت های مشتریان در واتساپ هم پاسخ دهم؟

بله ، اما این قابلیت هنوز در حالت آزمایشی است.

7
چرا از ریپلای نمی توانم در پاسخ به دایرکت مشتریانم voice ارسال کنم؟

ریپلای برای پاسخگویی به دایرکت ها از API رسمی اینستاگرام استفاده می کند و این API فعلا از Voice برای پاسخگویی به مشتری پشتیبانی نمی کند. احتمالا دلیل اینکار اینست که برای مدیر پیج نظارت بر روی چت های متنی راحت تر از نظارت بر روی چتی است که پاسخ ها به صورت صوتی ارسال می شوند.

8
آیا سرویس مشابه ریپلای وجود دارد؟

بله ، در دنیا استارتاپ های موفقی مثل kustomer ، helpwise ، Messagly وجود دارند که ریپلای از آنها ایده گرفته است ، اما در ایران فعلا سرویس مشابه ای وجود ندارد.

9
چطور به ریپلای اعتماد کنم؟

ریپلای محصول شرکت دانش بنیان عصر فرا ارتباط است. این شرکت تاسیس سال 1385 است و مشتریان بزرگی در حوزه های مختلف دارد و برخی از بزرگترین برنده ها به ما اعتماد کرده اند.

به پاسخ مورد نظر نرسیدید؟

تماس بگیرید